11.3. výuka zrušena nařízením vlády
Studenti si nastudují v kurzu moodle https://dl1.cuni.cz/enrol/index.php?id=3948 narativní metodu a metodu dobrých otázek.
Studenti si vyberou jednoho z autorů, které jsou zmíněni v Ekonaratologie a napíšou na cca 1/2 stránky jeho životopis jako příběh.
Vytvoří 10 dobrých otázek, kteríé by bylo možné využít v přírodovědném vzdělávání. A to tak, aby 2 směřovaly k poznávání rostliny, 2 k poznávání živočichů, 2 k poznávání neživé přírody, 2 k poznávání přírodních (fyzikálních) zákonitostí a 2 se týkaly vztahů člověka k přírodě (tj. ekologické či environmentální).
Dále napíšou cca 1/4 A4 vlastní reflexi této metody.
Termín odevzdání do neděle 15.3. 15 h.
Podrobnější informace byly poslány mailem 112.3. 9:58h.
4.3.
SIS, Moodlu, stránky CEVV.
Literatura k předmětu.
Přírodovědné vzdělávání - specifika, cíle.
Biokomunikace.
Bezplenková komunikační metoda - Bakalářská práce Karlíčková.
Komunikace řečí těla - Přirozená komunikace s koněm a možnosti interakce koně a člověka - diplomová práce Volfová
26.2.
samostudium - videa z přednášky (odkazy v kurzu Moodlu)