| PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph. D.
|
16.4. Logopedická praxe se psy - supluje Mgr. Iva Bajtlerová, klinický logoped
2.4.2014 Tvoříme plán aktivity se zvířaty (psy)
Psi (kopedagogové): Mia
Motivace: Ujedu lidem do Afriky, můj dřevěný koník mne tam zaveze, budou tam oranže, budou tam fíky a smutno mi tam nikdy nebude
Problémová témata: Námořníci, cestování, hedvábí
Artefakty
A klienti:
1) Dítě se selektivnáím mutismem
2) Dítě s DMO, spasmatické
3) Dítě s ADHD
Teorie:
Welfare, na co dávat pozor, předvídat a předcházet problematickým situacím
19.3.2014
Představení vyučující, využívaných psů a studentů (jaké mají zaměření)
Psi (kopedagogové): Aywy, Mia
Ukázky:
a) procvičování paměti - přítomnost a nepřítomnost pejska, o kterém se uvádí informace, předměty spojené se psy - kimovka,
b) výcvik psa a předání výcvikových prvků studentům - zájemcům
Z teorie: terminologie, pozitivní metoda výcviku, výběr psa, pohlaví, plemeno, velikost, s PP či bez PP, co s sebou na CT lekci