První zadání ke studiu: prostudujte si kapitoly 3.1. až 3.4. z on - line učebnice.
Okopírujte si a e-mailem odpovězte do nejpozději 14. 3. do 20 h na tyto otázky:
1. Ve kterém období dochází k celosvětovému rozvoji environmentální výchovy? Proč?
2. Čím se o českou environmentální výchovu zasloužila Květa Burešová?
3. Čím se o českou environmentální výchovu zasloužil Aleš Záveský?
4. Je realizace EV v MŠ povinná nebo dobrovolná?
5. Co je to M.R.K.E.V. ? A jak se jmenuje podobná služba určená MŠ?
6. Najděte jeden zahraničný server věnovaný environmentální výchově a vzdělávání dětí předškolního věku.
7. Navštívil/-a jste někdy některé ze Středisek environmentální výchovy? Jaké? Co Vás v něm zaujalo?
8. Vysvětli pojem responsibilita. Jak je tento pojem (podle Vašeho názoru) propojen s EV?
9. Jaké jsou důvody skutečnosti, že je EV v zemích EU zakomponována do školních kurikulí?
10. Co je to PAVUČINA (nevládní organizace), jaké jsou její cíle?
2. Čím se o českou environmentální výchovu zasloužila Květa Burešová?
3. Čím se o českou environmentální výchovu zasloužil Aleš Záveský?
4. Je realizace EV v MŠ povinná nebo dobrovolná?
5. Co je to M.R.K.E.V. ? A jak se jmenuje podobná služba určená MŠ?
6. Najděte jeden zahraničný server věnovaný environmentální výchově a vzdělávání dětí předškolního věku.
7. Navštívil/-a jste někdy některé ze Středisek environmentální výchovy? Jaké? Co Vás v něm zaujalo?
8. Vysvětli pojem responsibilita. Jak je tento pojem (podle Vašeho názoru) propojen s EV?
9. Jaké jsou důvody skutečnosti, že je EV v zemích EU zakomponována do školních kurikulí?
10. Co je to PAVUČINA (nevládní organizace), jaké jsou její cíle?
Počítám s tím, že si na ně odpovědi vudete hledat individuálně každý sám/sama
za pomoci literatury a internetu. Znalosti těch, kteří pošlou dokumenty přliš podobné, si ověřím ještě ústně.