Studentská vědecká odborná činnost v didaktice matematiky

Modra – Harmónia, 6. - 7. 6. 2014

Přehled prací

 

Kategorie K1: Seminární práce

Jaroslav Baričák: Návrh metodiky konštruktívneho vyučovania Euklidových viet s využitím digitálnych technológií

Univerzita Komenského v Bratislave

Fakulta matematiky, fyziky a informatiky

jaroslav.baricak@gmail.com

Renata Efenberková: „Pyramida“ matematické úlohy pro žáky 5. ročníku ZŠ s využitím interaktivní tabule

Technická univerzita Liberec

Fakulta přírodovědně - humanitní a pedagogická

renca.ef@seznam.cz

Eliška Chudáčková: Modelování křivek na počítači

Univerzita Karlova v Praze

Matematicko-fyzikální fakulta

e.chudackova@centrum.cz

Lucia Janičková: Bodová a čiarová verzia zovšeobecnenia Pytagorovej vety (abstrakt)

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach Prírodovedecká fakulta

lucia.janickova1@gmail.com

Timotej Šumný: Modelovanie pozornosti žiakov počas vyučovania pomocou kvantitatívnej teórie vývoja

Univerzita Konštantína Filozofa

Fakulta prírodných vied

sumnyt@gmail.com

Kategorie K2a: Bakalářské práce (MŠ a 1. stupeň ZŠ)

Veronika Horváthová: Dienesov logický blok v predprimárnej a primárnej edukácii

Univerzita Komenského v Bratislave

Pedagogická fakulta

veronika.horvathova92@gmail.co

Jarmila Ondrejková: Manipulácie s kockami ako metóda rozvíjania priestorovej predstavivosti detí predškolského a mladšieho školského veku

Univerzita Komenského v Bratislave

Pedagogická fakulta

ondrejkova.jarka@gmail.com

Zuzana Zajacová: Rozvoj geometrického myslenia detí predškolského veku

Univerzita Konštantína Filozofa

Fakulta prírodných vied

zajacova.zuzana02@gmail.com

Kategorie K2b: Bakalářské práce (2. stupeň ZŠ a SŠ)

Helena Bartlová: Metody řešení úloh pomocí logiky

Univerzita Karlova v Praze

Pedagogická fakulta

h.bartlova@gmail.com

Kateřina Horáková: Euklidovské a přibližné konstrukce pravidelných mnohoúhelníků

Univerzita Karlova v Praze

Pedagogická fakulta

horakova.kat@seznam.cz

Anna Kudělková: GeoGebra jako pomocník při řešení úloh s parametrem

Univerzita Karlova v Praze

Pedagogická fakulta

kudelkova.a@gmail.com

Petr Mentlík: Rozvíjení matematických ideí pomocí origami

Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem Přírodovědecká fakulta

petr.mentlik@email.cz

Tereza Ptáčková: Geometrická zobrazení ve středoškolské matematice s podporou internetu

Univerzita Karlova v Praze

Matematicko-fyzikální fakulta

terkaptackova@seznam.cz

Yulianna Tolkunova: Geometrie stínu

Univerzita Karlova v Praze

Matematicko-fyzikální fakulta

katapulta.yul@gmail.com

Kategorie K3a: Diplomové práce (MŠ a 1. stupeň ZŠ)

Lenka Čepeláková: Aplikace mechanizmu poznávacího procesu při výuce osové souměrnosti

Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem Pedagogická fakulta

lenkacep@centrum.cz

Lenka Charvátová: Rozvoj geometrické představivosti prostřednictvím her

Technická univerzita v Liberci

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

charv.lenka@seznam.cz

Kristýna Sedláčková: Využití pohádek v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ

Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem Pedagogická fakulta

kirri066@seznam.cz

Eva Šubrtová: Uchopení matematických výukových prostředí dětmi předškolního věku

Univerzita Karlova v Praze

Pedagogická fakulta

eva.subrtova@gmail.com

Kategorie K3b: Bakalářské práce (2. stupeň ZŠ a SŠ)

Tereza Dvořáková: Kombinatorické úlohy o pokrývání

Univerzita Karlova v Praze

Matematicko-fyzikální fakulta

dvorakovatereza@email.cz

Václav Kandus: E-learningový kurz užití počítačového algebraického systému ve výuce matematiky

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Pedagogická fakulta

vena.k@email.cz

Miriama Kriššáková: Implementácia spätnej väzby do digitálnych učebných materiálov z matematiky

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach Prírodovedecká fakulta

miriama.krissakova@gmail.com

Matej Machurek: Prečo aj hudobník potrebuje matematiku

Univerzita Komenského v Bratislave

Fakulta matematiky, fyziky a informatiky

machurek1@uniba.sk

Radka Matěková: Algoritmizace geometrického zobrazování ploch

Univerzita Karlova v Praze

Matematicko-fyzikální fakulta

RadkaMatekova@seznam.cz

Zuzana Naštická: Matematika pre nižšie sekundárne vzdelávanie na bilingválnych anglických školách

Univerzita Konštantína Filozofa

Fakulta prírodných vied

zuzana.nasticka@student.ukf.sk

David Reichmann: Nepřímá úměrnost – žákovské strategie, analýza učebnic a didaktické praktiky učitelů

Univerzita Karlova v Praze

Pedagogická fakulta

reichmann@cmail.cz

Alena Skálová: Teorie her pro nadané žáky středních škol

Univerzita Karlova v Praze

Matematicko-fyzikální fakulta

skalova.aja@gmail.com

Kateřina Vladyková: Didaktické situace v matematice na 2. stupni. Třídění čtyřúhelníků na základě vybraných vlastností

Univerzita Karlova v Praze

Pedagogická fakulta

kukacka888@centrum.cz

Kategorie K5: Závěrečné práce vzniklé v rámci CŽV

Martina Čáslavová: Řešitelské strategie a obtíže žáků 6. a 7. ročníků u vybraných algebraických úloh (prostřednictvím klinických rozhovorů)

Univerzita Karlova v Praze

Pedagogická fakulta

caslavovam@seznam.cz

 

Fotogalerie

Fotogalerie (fotografie: Patrik Dillinger)

 

Další odkazy

SUMA
Výsledky prací