Pátek 6.6. 2014
Teorie didaktiky přírodních věd. Induktivní a deduktivní přístup. Systematický x Projektový přístup (ekosystémy). Paradigmatický a Narativní přístup. Přírodovědná inteligence H.Gardnera.
Film Mickey3D
Sobota 7.6.2014
Praktické ukázky dle požadavků a dohody s posluchači. Vzdělávání za pomoci zvířat "Kanaánský pes - poselství beduínů a dějin, zvíře hodné pozornosti a ochrany". Další příklad AEE: Aktivita Křeček. Příklad narativního vyučování: O bříze, která zachránila Jacoba.
Vycházka za kamínky a kameny (geologická) a následné aktivity ve třídě.
Film Samota vlků.
Odkazy a další informace viz Rozcestník
Podmínky udělení zápočtu: účast na obou blocích (te myšleno celých blocích, podpis nestačí) + vypracování dvou Diagnostických testů na přírodovědnou inteligenci a jejich odevzdání.
Nepřítomní studenti budou v termínech vypsaných v SIS nebo v rámci konzultačních hodin ZS 2014 přezkoušeni z toho,
že si doplnili učivo bloku, na kterém nebyli.